trusty logo
trusty logo

מגזין הביטוח של טראסטי

פה תקבלו מידע על כל סוגי הביטוחים השונים, השוואות מחירים בביטוח, וכל ההדרכים לחיסכון במחירי הביטוח שלכם

1680 0

הקיץ מתקרב וההזמנות לחול מעבר לדלת

ראשית צריכים להבין שיש מספרי סוגי ביטוחים במגוון חברות ביטוח שונות, ובכל אחת יש יתרונות וחסרונות ובמיוחד לאחר הקורנה רוב פוליסות הביטוח לחול שונו והמחרים שלהם התשנו ואף התייקרו משמעותית

רועי כהן
מאת: רועי כהן כתב מגזין טראסטי ביטוח נסיעות

פורסם: 29.04.2021 21:05

ביטוח נסיעות 

שנת 2020 גרמה לכך שהיינו ספונים בבתים ולא יכולנו לטוס לחו"ל או לחשוב על חופשות מעבר לגבולות ישראל. במקרה הטוב, היינו יוצאים לטייל במרחק שעתיים או קצת יותר מהבית ובמקרה הפחות טוב, הסתפקנו בהליכה מסביב לבית בטווח של 1,000 מטר לקניון או למפגש בחוץ עם חברים. אבל כעת, כשרוב ההגבלות שהביאה איתה הקורונה, עומדות לפוג, זה הזמן שלנו להזמין טיסה ליעד נחשק. לא משנה אם בחרת ביעד טיסה קרוב או רחוק, כל עוד עזבת את גבולות הארץ, כדאי לדאוג לעצמך לביטוח בחול, כדי שבמקרה ותזדקקו לטיפול רפואי או חלילה תאבדו או מזוודה לא תגיע ליעד שיהיה לכם כיסוי מידי מהביטוח.

מה צריך לעשות בשביל שיהיה לי ביטוח טוב לנסיעה?

בכדי להבין ולבדוק כדאי לבדוק לפני שרוכשים ביטוח נסיעות לחול להתייעץ עם סוכני ביטוח מקצועיים שמבינים ומכירים היטב את הפוליסות של חברות הביטוח השונות. חשוב לדעת שלכל חברה יש מסלולי ביטוח שונים והם כוללים תנאים שונים החברות המוכרות הינם פספורט קארד, הראל ביטוח, כלל ביטוח מגדל ביטוח, ועוד חברות ביטוח שונות. כדאי לערוך  השוואת ביטוח נסיעות בגלל שיש חברות שמציעות למשל מסלול של ביטוח על תכולת המזוודה, המסלול כולל ביטוח על בגדים, מוצרי חשמל קטנים אך הביטוח אינו מכסה למשל מצלמה שמחירה עולה על סכום מסוים. כך שאם מטרת הטיול שלך היא צילום ובמזוודה שלך צפוי להיות ציוד צילום יקר ערך, כדאי לבדוק מה חברת ביטוח אחרת מציעה.

אם אין לי מספיק זמן לערוך השוואת מחירי ביטוח נסיעות, זה קריטי?

כן, בהחלט! השוואת ביטוח נסיעות יכולה לחסוך לך לא מעט כסף, עוגמת נפש וזמן רב. החיסכון הכלכלי בא לידי ביטוי בכך שייתכן שחברת הביטוח הראשונה שיזדמן לך לדבר איתה, תציע לך ביטוח שיכול להישמע באותו רגע כמותאם במיוחד בשבילך. אך אם יתאפשר לך לעצור לרגע ולבדוק את מסלולי ביטוח הנסיעות של חברה מתחרה, ייתכן שיתגלו בפנייך אפשרויות נוספות שלא הוצעו לך בחברה הקודמת (לא כי הם הסתירו זאת ממך, אלא בגלל שהחברה הקודמת פשוט אינה מספקת את האפשרויות הללו).

אם אין לי מכשירים יקרי ערך במזוודה, אני צריך בכל מקרה להזמין ביטוח?

כמובן. הביטוח אינו מגן רק על הציוד, אלא בעיקר מכסה אותך מפני סכנות רפואיות ובריאותית שחשובות הרבה יותר מהציוד אתו נוסעים. במידה וחלילה קרה לך אירוע בריאותי חריג ומצאת את עצמך בבית חולים ללא ביטוח, סביר להניח שיהיה עלייך לשלם סכומים גבוהים מאוד עבור הטיפול הרפואי שקיבלת ולא תוכל להתייעץ מול גורם שימליץ לך לאן עלייך לפנות או איזה רופא לבחור וביטוח נסיעות לחול טוב יכול לתת לך שקט נפשי ולפתור לך את הבעיה ולא לגרום לכך שתאלץ להוציא מאות דולרים ולהפסיק את הטיול.

כך שגם אם אין ברשותך מכשירים יקרי ערך, מומלץ להזמין ביטוח נסיעות כדי שתהיה לך האפשרות לטוס בתחושה רגועה, כי אם יקרה משהו (ואנו מקווים שלא יקרה דבר רע), יש מי שיוכל לסייע לך ובשלב מאוחר יותר, אף להחזיר לך את הכסף שמגיע לך אם נפצעת או אם מזוודתך אבדה.

חשוב לעשות ביטוח נסיעות לחול באמצעות סוכן ביטוח שייתן לכם מענה מקצועי וידאג בעת מקרה ביטוח חלילה לייצג אותכם מול חברת הביטוח לדאוג שתקבלו את ההחזר הכספי המגיע לכם ללא כל מאמץ מצדכם.

בסוף הכי חשוב שתהיה לכם טיסה נעימה והמון טיולים וחוויות.


האם המאמר עזר לך?
0עזר מאוד
0די עזר
0לא כל כך
0כלל לא עזר
צור קשר
אנא הזן את הפרטים הבאים ונחזור אליך בהקדם

אנשים חכמים משווים הצעות ביטוח

משווים וחוסכים
בביטוח הקיים

כבר משלמים על ביטוח קיים?
בדיקה קצרה בהר הביטוח תגלה לכם כמה אתם יכולים לחסוך
בעלויות הביטוח שלכם

כדי לשמור על הפרטיות שלך,
ישלח אליך קוד אימות אישי

תאריך הנפקת תעודת הזהות

תאריך הנפקת תעודת הזהות מופיע בתעודת הזהות כפי שמסומן בתמונה זו:
צילום של תעודת זהות
שימו לב!

אם מספר תעודת הזהות הוא של קטין (שעדיין לא הונפקה עבורו תעודת זהות), יש למלא ביום, בחודש ובשנה "נתון חסר". המידע המשמש לזיהוי מתעדכן מול מרשם האוכלוסין אחת לחודש. אם הונפקה עבורכם לאחרונה תעודת זהות חדשה, יכול להיות שתאריך ההנפקה טרם עודכן במערכת. במקרה כזה, הזינו את תאריך הנפקת תעודת הזהות הישנה, ואם אינכם יודעים אותו, נסו שנית במועד מאוחר יותר.